Valborg

Aaa så vare valborg igår då. Började med o grilla lite hemma hos mig sen gick vi till en kompis men sen så gick vi ganska snabbt där ifrån och sen gick vi ut och träffade  lite andra kompisar. Pjuh! Då var det sagt. Man ska ju typ skriva när det har vart någon sån där speciell helg. så sagt och gjort. Idag har jag skrivit en engelska bok recension. Det var inte alls kul men det är skönt att ha den gjord.
 Om ett par timmar så kommer mina små kusiner från borås hit :) Det ska bli trevligt.
Och sen så måste jag ringa ett telefon samtal. Men jag är en fegis så jag får se hur det blir.

Aaa och igår fick vi reda på hur det gick på nationella proven i svenska. Det gick bra för mig. 8,6 p. 2 Mvg och ett vg+. Jag är lycklig jag är lyyycklig. Hallå ni har ju sett pippi?

Nu har jag duschat. Så nu ska jag sminka mig
Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

8,6 av 9? :P Eller av 10? :)
Bra gjort iaf!
Ha en bra dag sötis!

2008-05-01 @ 13:27:16
URL: http://palmquiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0