Det är jag och ...

... någon känd friidrottare.
Har haft friidrott hela dagen idag. Med hela skolans nior. Och visst, är man bra går det väl an. Men är man som jag, då är det inte lika kul.
Eller ni kanske njuter av att alla sitter och tittar på er när ni kommer 40 minuter senare på 100m häck? Det va inge kul alls ska ni veta. Men av kompisarna fick jag stilpoäng iallafall för min otroligt unika hopp-teknik.
Jag slog min tvillingsyster i allt iallafall. Och den vinsten ligger mig varmt om hjärtat. Eller hon slog mig i häck (vilket inte är någon större prestation) men där fick jag ju mina stilpoäng så jag är nöjd ändå. Jag bjöd på den.
Ikväll är det match iallafall. Vilka vinner då? Djurgården eller Hammarby?
Vet vilka jag håller på iallafall. Det är ju Top model och Sex and the city också. Love love love....

Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tror nog att du håller på Hammarby... ;)
Haha, nej, förlåt, det där var inget att skoja om.

2008-05-07 @ 19:48:33
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: sophie

HAMMARBYYYYYYYYY

2008-05-08 @ 07:09:48
URL: http://lillafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0