Crab your ass

Jag väntar på att maten ska bli klar. Vi ska käka pannkakor. Det är gott. Haha :D Jag kan knappt sitta still. Asså inte för att pannkakor är så gott, det skulle man nog kunna tro, nej för att jag.. ehh har så mycket energi. Jag borde börja sporta. Det skulle bara göra mig gott. Fast jag är ingen sportmänniska. Så i längden skulle det göra mig ont. Bokstavligt talat.
Jag får väl helt enkelt ägna mig åt mina promenader med Amanda. Det är bättre än fotboll. Eller innebandy, Eller hanboll. Fast hanboll är skitkul. Volleyboll är också as roligt. Det är jag ganska bra på. Jag är bra på att måla också. Jag har målat hela 3 (!) tavlor idag, tillsammans med Malin. Shit vad snygga dom är. Ida och Amanda gjorde också en. Fast ajg är ju så klantig så jag tappar våran nymålade och icke torra tavla upp och ner på golvet.
 Men men. Vi kan låtsas att det var en del av proceduren.
Och så spelade ju grabbarna idag på musikcafét. Ni är såå bra mina små söt-ungar! :D puss på er.

Och så till alla er pussys som tror att ni  är något. CRAB YOUR FUCKING ASS! Oj vilken ord-spya som slapp ur mig. Ursäkta.


Puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

I'm alreade grabbing my ass. And it feels good.. ;) Haha neeejrå! Eran tavla vart skitsnygg, btw. Puss älskobert!

2008-03-19 @ 19:21:25
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: Jonte |

vilka vackra ord *buhu* :)

2008-03-19 @ 19:27:04
URL: http://www.GlasSplitter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0