updates ...

Aha,,,
okej. Nu är det då meningen att jag ska uppdatera den här nyss pimpade bloggen.
Alltså jösses.
Hmmmm...
Aaaa jag uppdaterar ju nu. Men jag kanske måste skriva något vettigt.
Jag kan ju säga att jag nyss kikade in på Elins blogg. Och DAMN den där bruden är helt otrolig på att fota. Helt sjukt.
jaa då har jag sagt någonting iallafall...
Och sen kan jag säga att Freddan , min systers lover, just ringde och sa; Vad gör du på fredag? Och jag sa ; Vadårå?
Då sa han ; Tänkte kolla om du ville följa med mig , Joss och André till grönan?. Jag sa i princip ; Tack men nej tack jag har annat inplanerat under dagen tyvärr.  För det har jag.
Jag ska va någon ful konfrencier (med andra ord något jag inte ens kan stava till) under kommunens firande av Sveriges nationaldag och musikskolans dag. Typ. Eller något. Tid tar det iallafall. 
Men jag har ju inget annat för mig iallafall så varför inte...?  Måste fixa manuskorten bara. Gud jag vill egentligen inte... fast det vågar jag knappt säga till någon. Aja.


PEACE

Kommentarer
Postat av: Elin

Aaw, tack hörru <3 :)

2008-06-08 @ 14:40:54
URL: http://thereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0