Nya inneboenden

Skolan idag tog en sisådär 2 timmar.
Sen var det hem med Mallan, sätta sig på altanen och käka toast och dricka latte.
Och sen ner till tåget och ta det in mot täby. Då åkte mall hem.
Väl där mötte jag upp storesyster och mor för lite sushi. Sen åkte syster och jag och min mor fortsatte vår vandring genom alla affärers djungel.
Då inhandlades en kuvertväska i svart lack och ett hårspänne. Mycket mycket fiint.
Sen åkte vi till arninge. Och då va vi på H&M. Där köpte jag nya underkläder... (igen) och en klänning. Som inte är en klänning men iallafall. Den är svart. Och pretty. Underkläderna är röda och very snygga. Jag älskar underkläder.
Sen handlade vi mat och nu är jag hemma och ska snart iväg och läsa lite med Christina. Blaaa.
Konfrencier , remember?

Men hare... ikväll blir det... kanske kul, vem vet?
hej då :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

HÖRRU BORIS DU VET PRECIS HUR SLIPSTENEN SKA DRAS!!

2008-06-07 @ 12:39:44
URL: http://scar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0