Lite olika låtar till lite olika personer.

Eftersom att vi ändå är inne på musik och alla dess texter så kom jag på en mycket briljant idé.
Jag skall nu, med mina bara öron och händer, placera en liten textrad till en kompis från en låt som jag tycker passar denne.Alltså en låt som denne lyssnar ganska så mycket på. Eller ja. Ni fattar Vissa kan ju kanske bli lite på skoj. Okej.


Caroline -
Thank you for all that you've done for me, now i know what real love is supposed to be. Can't  waste my time, so goodbye. My baby,baby,baby thank you.

Amanda -  Åååh jag behöver ingen lön jag är maskin. Jag är aldrig sjuk o hemma jag käkar penecillin.Min bror är  miljonär jag behöver inget understöd.Jag blir aldrig pensionär då är jag redan död. Avprogrammerare får mig att tänka friskt och klart. Mitt nya liv blir underbart!. Dricka sprit, och hålla käften. Dricka sprit, och hålla käften.Dricka billig sprit, och hålla käften jag vill dit!

Mallan - Giphiphuphaphaphe gihihihihahahhahahhehheh giphiphuphahahahe.

Miranda - Jag kan va varm, jag kan va kall, jag kan va allt du vill ha, hur svårt kan de va? Jag kan va under, jag kan va   över svara mig ja eller nej.För jag gör vad som helst, nu när jag blivit frälst av de du sa.Mina knän sviker mig  varje gång jag ser dig. Här e jag.

Ida - Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt, graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

Så nu har jag fördrivit några kvartar av mitt liv med detta. Fast det tog bara max två kvaratar. Vilket är ganska lång tid vid närmare efter tanke. Så nu ska jag för driva min tid med något roligare.

Jag tror jag ska sminka mig.
Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahha, klockrent!

2008-06-25 @ 16:06:05
URL: http://scar.blogg.se/
Postat av: malinpalin

hahahahahhah, asså shit! :D

2008-06-25 @ 17:52:50
Postat av: Elin

Haha, jag förstår då inte, men ändå sitter jag o garvar :D det är bra x) not ..

2008-06-25 @ 20:12:50
URL: http://thereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0