Hej på er!

Försov mig utav bara fan imorse och det fanns inget som helst tillfälle att blogga. Ajaj.
Haft en superbra dag iallafall! Hur har eran dag vart?
Har en jävla massa funderingar på helgen. Hmm vad händer?
Men det kommer bli svårt att hitta på något som mäter sig med förra helgen. Middag hos Ida med dom närmaste vännerna. Mysigt som satan!
Och så älskar jag att fixa iordning mig. Jag kanske kan lägga upp bilder på hur vi såg ut sen? Kanske.

Nu ska jag iallafall skriva en text om andra världskriget som vi håller på med i SO:n. Vart lite försenad med det då jag, min dumma nöt, somnade på soffan en trappa ner. Inte nice. Efter det blir det promenad med Amanda.

Vi hörs sen!
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0