God natt!

Tänkte bara säga god natt innan jag går och lägger mig. Är ovanligt sen idag, jag vet jag går och lägger mig löjligt tidigt men... jaa vad ska man säga? Jag älskar att sova. Och jag kan ju faktiskt sova ut lite imorgon då jag börjar 10.00 eftersom att vi har friluftsdag i skolan. Jag valde något så enkelt som att promenera. Skönt. Efter det så ligger bara ett möte med studie- och yrkesvägledaren inplanerat sen är det ledigt hela dagen. Och så har jag gjort klart SO texten också. Lovely.
Här är några bilder från förre helgen, som så lovat.



Från vänster; Ida och Malin, Jag , Ida , Amanda och till sist; Jag och Amanda.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fasen vad kul vi hade, hoppas du sovit gott! :)

2008-01-31 @ 08:58:19
URL: http://scar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0