31 Januari

Hejsan bloggen!
Har gått låååångt idag. Skoldagen bestod av 1 timmes promenad och så världens brak-lunch på det. Hur gott som helst. Efter det fick vi skjuts hem och väl hemma insåg vi att det nog fanns plats för lite kiwi också. Så det drog vi i oss. Sen var det promenad igen tillsammans med Ida för ett möte med vår studie och yrkesvägledare. Mötet pågick i ca 1 ½ timme och sen var det till att promenera hem igen. Nu, väl hemma, har jag lite storstädning att göra och efter det står, om jag inte minns fel, en promenad med Amanda på schemat. Samma prommis som vi tar varje kväll. Och idag är det ju hur skönt väder som helst!
Måste förebereda mig inför en redovisning att so arbetet imorgon också. Och så har jag lite att ta igen sen jag var ledig i början av terminen. Herregud. Dags att göra en to-do-list. 
Och så måste jag på ett eller annat sätt få min , eller jaa.. familjens lilla kissemiss till vetrinären. Är något fel med hennes öga. Inte kul alls. 
Men mer om det en annan gång. Dags att städa

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0