29 Januari

God morgon, god morgon.
Vaknade förjävla sent idag men jag ska nog hinna. Alla apelsiner jag åt igår gav resultat förresten! Mitt hals-ont är så gott som borta and I'm back on track. Typ.  Lite trött är jag dock eftersom att jag min dumma nöt har såna problem med att stänga av tv:n på kvällarna. Igår fastnade jag framför den där dokumentären på tv3. Eller va det tv3? Jag tror det. Den hette "Mina små bröst" iallafall och handlade om 3 tjejer som hade jättesmå tuttar och skämdes ögonen ur sig över det och nu skulle de ta till med olika metoder för att få dom att växa. Helt kass var den men jag kan helt enkelt inte stänga av. Men men.
Ikväll ska tv:n iallafall garanterat stå på! Som jag längtat efter premiären av Gossip girl som går av stapeln ikväll klockan 20.00 på kanal 5. Jag ska helt klart se.

Ska ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0