Ena komikern briljerar...

... ensam. Men så får det vara. Eller inte helt ensam men med en annan väninna än Amanda. Men någon annan än med hennes trogne komik-kompis. Så kallat KK. Haha. Men iallafall. Denna gången gjorde jag ett litet solo nummer och dra på trissor det va kul.
Jag sitter och pratar med min kompis Jesper och så sa han för typ 1000 år sen att han skulle duscha.Sen har han inte skrivit mer sen dess. Så då skrev jag till honom.

Jag - Hurru du har ju duschat i flera tusen år nu?!
Jesper - ja jag är alldeles skrynklig :O
Jag - Skaru ha stryk eller?


Hahah Kul va?! Till och med han tyckte det och där jäävlar äre svårt att smöra in sig.

Kommentarer
Postat av: Jonte |

Haha den var faktist skit bra ju :D

2008-04-07 @ 18:23:36
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

ey, svara telfonen, bree!

2008-04-07 @ 18:41:55
URL: http://scar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0