Cornetto citron

Hur länge som helst, ja nästan ända sen dom tog bort den, så har jag bara saknat Cornetto citron.
Och nu så äntligen finns den igen. I sortimentet iallafall, den har alltid vart slut i butik när jag varit glass-sugen.
Och så idag, när jag gick min vanliga kvällsrunda så tittade vi in på Statiol och voilá! Där fanns den! Jag bara behövde ju ha en, så jag plockade nöjt upp en strut , gick till kassan och betalade de 15 kronor jag behövdes för att glassen skulle bli min.
Väl ute tog jag av pappret och satte tänderna i den ( eller jaa.. tungan mot den.) Och fy farao vad besviken jag blev! Så smakade den ju inte när jag va liten! Så kommer inte jag ihåg den glassen!?  Den här smakade lite diskmedels-aktigt och när det försvann smakade den nästan bara mjöl. Det är så sorgligt. Så nu är det väl bara till att längta till min andra favvis som dom tog bort (som iochförsig nu är min enda favvis); Solero Peach & Yoghurt.
När kommer den tillbaka GB?!

Cornetto citron

Kommentarer
Postat av: Jonte |

Jo det är synd när man blir besviken på något man längtat efter att få se/smaka/uppleva igen :(

2008-04-01 @ 23:30:02
Postat av: Malin

Jonathan: Mmmm jooo det är ju lite jobbigt.

2008-04-02 @ 18:46:41
URL: http://thtah.blogg.se
Postat av: FRIDA

Tyckte att den typ smaka smör :S

2008-04-03 @ 19:05:50
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0