Aaa dagen dårå

Hello.
Idag har jag sprungit fram och tillbaka på en 20-meters sträcka som en och annan tönt och det var jobbigt. Jag var en av dom första som gick av. Det var också jobbigt. Jag kanske borde sprungit lite mer. Men det jobbiga då är att jag inte orkar. Jobbigt. Men men.
Sen gick jag hem vilket var en ren plåga eftersom att det var så jobbigt. Sen åt jag och Amanda och det va INTE jobbigt. Jag älskar att äta. Men iallafall. Sen satt jag vid datan, det va lite jobbigt. Så då så gick jag därifrån och sen så tänkte jag prata med en vän men vännen svarade inte. Det var jobbigt. Så jag somnade. Sen vaknade jag och då hade jag ont i huvudet och det var jobbigt. Och sen så tvingade Amanda mig att gå med på att gå ut o promenera ikväll igen. Det kommer bli jobbigt.
Jag ska äta glass.
Men först ska jag äta donken.

PEACE

Kommentarer
Postat av: Vännen

Förlåt, men du är min bästa vän :)
Stor fet puss på dej min älskade vän :)

2008-04-07 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0