Har du testat?

Jag undrar om det är någon som har testat, eller någon som känner någon som har testat Eyeko cream?
Jag har alltid undrat om den är bra och den har fått bra recensioner tidigare. Trots det så är jag lite osäker. Jag skulle jätte gärna köpa en bara för att prova men sen så tittar vi ju på priset. Det ligger på dryga 200 kronor. (För att vara mer exakt kostar den 189 kronor på Blush.se) Och det är ju inga pengar man , eller iallafall jag, har lust att lägga ut på en engångsanvändning och låta resten stå och bli dåligt i ett hörn någonstans. Nej ska den köpas så ska den användas och vara riktigt bra.
Och helt fel borde den ju inte vara eftersom att den har tidningen Glamours skönhetspris från år 2006 på halsen.
Men frågan kvarstår. Någon som testat?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0