God Morgon!

God morgon på er!
Firat era pappor än? Det har jag iallafall. En fin skjorta fick han. Och glad blev han!

Det finns ju mors dag och farsdag. Är det inte mer än rätt då att det ska finnas en dottersdag? Och en sondag?

Jag och min kära väninna Amanda införde faktiskt en dottersdag förra året. Men jag har glömt bort datumet och jag tror att hon gjort det också. Synd för det är ett bra påhitt. Tycker ni inte? :)

Nu ska jag iallfall iväg till landet med hela släkten och äta middag och ha trevligt.

Jag vill tacka för kommentarerna också! Jätte roligt!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, just det. Vi får komma på ett nytt datum! :)

2007-11-11 @ 12:32:14
URL: http://scar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0