God Morgon!

Har precis ätit frukost och ska nu ge mig på sminket. Det roligaste på hela morgonen, tycker ni inte?
Jag gjorde ett stort stort misstag innan jag gick och la mig igår; Jag måladae fransk manikyr.
Och själva grejen att måla fransk manikyr är inte felet nej nej, ingen kan älska det mer än jag. Det är så snyggt! Den dagen det bara inte går att bära på naglarna längre så....
...tänker jag göra det iallafall. Japp det tänker jag!
"Men varför var det då ett så stort misstag?" Jo det ska jag allt tala om.
Att måla fransk manikyr tar ju sin lilla tid. En tid  jag verkligen inte har klockan 22.00 på kvällen. Då måste man bara verkligen måla snabbt. Och när det känns som om man målar under pistolhot så går det inge vidare. Men resultatet ser dugligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0