Nytt fram till jul

Tänkte fixa någonting kul nu när det lider mot jul. Alla har ju sina julkalendrar hit och adventskalendrar dit. Men jag då?
Jo jag kom på en sak. Dock tre dagar försent. Julklappstips!
Varje dag lägger jag upp ett julklappstips antingen herr eller dam.
Börjar idag och håller på fram tills den 23 december.  För jag tänkte att det nog inte fanns någon mening med att lägga ut ett julklapps-tips samma dag som klapparna skall öppnas. Visserligen är dagen innan också alldeles försent. Men nödfall inträffar.

Smart va?! Så om du eller någon av dina kära vänner och bekanta har idé-torka så är det bara att gå in och kolla om något av mina förslag låter bra. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter grymt :)

2007-12-03 @ 19:41:43
URL: http://scar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0