Julklapps utdelning

Har haft en liten julklappsutdelning i förväg här hemma hos mig i mitt gula radhus.
Systers pojkvän ska inte fira med oss imorgon så hans julklappar till oss och våra till honom fick utdelas idag.
Han fick en tröja av oss. Och jag fick ett par ursnygga Björn Borg trosor av honom. Dom är verkligen sååå snygga!
Och till syster hade han bland annat gett en så himla söt och fin bok som heter Våran kärlekshistoria. Man ska fylla i lite om hur man träffades och ja, i princip lite om relationen. Och den var så himla söt att jag, the crybaby nr.1 självklart föll några små stilla, hrm, tårar. Det är nästan så att man skäms. Jag gråter ju jämt. Som när våran idrottslärare berättade att hon var gravid. Då var det dags igen. Herrejösses. Man skulle nästan kunna tro att det är jag som är gravid.

Hur som haver. Jätte fina klappar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0